sobota, 21 czerwca 2014

Wprowadzenie

Witaj ! :) 

Jest to fanfic napisany przeze mnie. Zainspirowały mnie pewne seriale które oglądam, więc proszę bez żadnych docinków ! Nie ściągnę jakiś scen które były w tym serialu. Nie martw się.
Dependence- po ang. uzależnienie, zależność.

O czym będzie to fanfiction? (jak nie chcesz, to nie czytaj :) )

Główną bohaterką jest Kim. Córka sławnego polityka w Uk. Ojciec postanawia dać córce ochronę, ponieważ po jej wcześniejszych poczynaniach nie ufa jej. Kim nie zgadza się, ale nie ma innego wyboru.
Jej ochroniarzem zostaje pewien młody, tajemniczy i przystojny mężczyzna. Bardzo dobrze wykonuje swoją prace, ale odkąd Kim dostaje tajemnicze anonimowe wiadomości, wszystko staje się być niebezpieczne. Życie Kim i jej bliskim jest zagrożone. Kto stoi za tym wszystkim? Czy jej Anioł Stróż podejmie wyzwanie, by ją uratować?
to i inne  już wkrótce.... 

Mam nadzieję, że zachęciłam was do czytania ;)
To mam nadzieję że do zobaczenia !

Mój twitter: @Gusiaxx


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz